הרמב"ם כותב שמצוות סיפור יציאת מצרים עד שתחטפנו שינה
ויש לדון במקרה שהתעורר אם שרי ליה לחזור ולישון או שוב חוזר עליו החיוב
וחשבתי לדמות לדברי ר' ישראל סלנטר דחובת אניש לבסומי לא מפקיעה חובת שכרות מכאן ואילך אלא פוטרת כל עוד הוא מבוסם ולאחר שנשתפה חוזר עליו חיוב השתיה והוא הדין בספק זה
וברור שהספק לא לשיטות הנוקטות שחובת סיפור יציאת מצרים עד חצות אלא לדברי הרמב"ם
ויש לדון במקרה שהתעורר אם שרי ליה לחזור ולישון או שוב חוזר עליו החיוב
וחשבתי לדמות לדברי ר' ישראל סלנטר דחובת אניש לבסומי לא מפקיעה חובת שכרות מכאן ואילך אלא פוטרת כל עוד הוא מבוסם ולאחר שנשתפה חוזר עליו חיוב השתיה והוא הדין בספק זה
וברור שהספק לא לשיטות הנוקטות שחובת סיפור יציאת מצרים עד חצות אלא לדברי הרמב"ם