במס' מנחות וביומא ילפי' איסור היסח הדעת בתפילין בק"ו מציץ מהא דבציץ יש רק אזכרה אחת ואילו בתפילין יש כ"א הזכרות,
זכור לי חקירה בזה
האם הק"ו הוא דהא דתפילין יש בה כ"א הזכרות הוא עצם זה שיש בה ריבוי אזכרות בזה הוא חמור יותר מציץ,
או דריבוי האזכרות הוא סיבה שעצם התפילין קדוש יותר,
כמדומני ששמעתי זאת בעבר בשם הרב מבריסק זי"ע ורצה לדייק מל' הרמב"ם כהצד השני דהרמב"ם בהל' תפילין כ' דקדושת התפילין גדולה משל ציץ, הרי שהאזכרות הוא סיבה הגורם שעצם התפילין הוא קדוש יותר ולא כהצד הא' שעצם ריבוי האזכרות הם הקדושה,
אך איני מוצא זאת אפילו ברמב"ם פרנקל לא מצאתי שהביאו זאת,
ע"כ אשמח למי שיש לו מקור לזה
זכור לי חקירה בזה
האם הק"ו הוא דהא דתפילין יש בה כ"א הזכרות הוא עצם זה שיש בה ריבוי אזכרות בזה הוא חמור יותר מציץ,
או דריבוי האזכרות הוא סיבה שעצם התפילין קדוש יותר,
כמדומני ששמעתי זאת בעבר בשם הרב מבריסק זי"ע ורצה לדייק מל' הרמב"ם כהצד השני דהרמב"ם בהל' תפילין כ' דקדושת התפילין גדולה משל ציץ, הרי שהאזכרות הוא סיבה הגורם שעצם התפילין הוא קדוש יותר ולא כהצד הא' שעצם ריבוי האזכרות הם הקדושה,
אך איני מוצא זאת אפילו ברמב"ם פרנקל לא מצאתי שהביאו זאת,
ע"כ אשמח למי שיש לו מקור לזה