כאחד שנוסע הרבה בתחבורה ציבורית בין עירוני, יוצא לי הרבה פעמים לנסוע בשעות עומס כאשר אין מקומות ישיבה,
אתמול עורר אותי אחד מהנוסעים בשאלה הנ"ל,
לאחר שמשרד התחבורה מאשרת העלאה עד 10 נוסעים בעמידה, יש הרבה פעמים שבפועל מעלים הרבה יותר מ-10 נוסעים,
לדברי הנ"ל הרי שבמקרה של תאונה חלילה וחס, הרי שהביטוח לא תשתתף בהוצאות לאלו שעמדו מעל למותר, (לא ביררתי אם זה אמת או לא - אך כך הנ"ל טען),
כך שלדבריו הוא טוען אין שום צדק לחייב את הנוסע לשלם כשאר הנוסעים מאחר שהוא לא מקבל ביטוח על הנסיעה,
יתר מכך יש לדון כי הרי אין ספק כי בשירות של ההסעה עליה משלמים בנסיעה בין עירונית אין ספק כי כלול גם מקום ישיבה, ללא שום ספק אם מחר תקום איזה חברה לארגן הסעות ללא מקומות ישיבה כמעט ולא יהיו להם נוסעים, מאחר שכל אחד בנסיעה בין עירונית מעוניין במקום ישיבה וזה כלול חלק מהשירות ועליה משלמים, כך שיש לדון אם שייך לחייב את הנוסע באין מקום ישיבה באותו תשלום כשאר הנוסעים,
אתמול עורר אותי אחד מהנוסעים בשאלה הנ"ל,
לאחר שמשרד התחבורה מאשרת העלאה עד 10 נוסעים בעמידה, יש הרבה פעמים שבפועל מעלים הרבה יותר מ-10 נוסעים,
לדברי הנ"ל הרי שבמקרה של תאונה חלילה וחס, הרי שהביטוח לא תשתתף בהוצאות לאלו שעמדו מעל למותר, (לא ביררתי אם זה אמת או לא - אך כך הנ"ל טען),
כך שלדבריו הוא טוען אין שום צדק לחייב את הנוסע לשלם כשאר הנוסעים מאחר שהוא לא מקבל ביטוח על הנסיעה,
יתר מכך יש לדון כי הרי אין ספק כי בשירות של ההסעה עליה משלמים בנסיעה בין עירונית אין ספק כי כלול גם מקום ישיבה, ללא שום ספק אם מחר תקום איזה חברה לארגן הסעות ללא מקומות ישיבה כמעט ולא יהיו להם נוסעים, מאחר שכל אחד בנסיעה בין עירונית מעוניין במקום ישיבה וזה כלול חלק מהשירות ועליה משלמים, כך שיש לדון אם שייך לחייב את הנוסע באין מקום ישיבה באותו תשלום כשאר הנוסעים,