שז"ל? וא"ת שמותרים למה נענשו ער ואונן והרי לא היו חייבים בשאר מצוות (אמנם האבות קיימו הכל אבל לא היו חייבים). וא"ת שנאסרו למה לא נמנה איסור זה ברמב"ם ובכל מוני הז' מצוות. ועי' תוס' ב"ב ט"ז ב' ד"ה בא. כמדומה שיש גם תוס' בסנהד' שאין מצווים על איסור זה רק מי שמצווה על פ"ו וזה ודאי לא ז' מצוות ב"נ (אמנם צ"ב הרי פ"ו נאמר לאדם הראשון אבל כנראה שזה היה רק לו ולא ציווי כללי לכל הדורות בשונה משש המצוות שנאמרו לו עי' רמב"ם שש מצוות נצווה אדם הראשון ונוסף לנח אבר מן החי).