אמרתי פעם, בהוספה על התירוץ הנ"ל שהיו סבורים שצריך כוס של ברכה גם על שבעת המינים
דבאמת הרי נפסק להלכה שאין מברכים כוס של ברכה על שבעת המינים, והנה התוספות בברכות כתבו הטעם מפני שאם כן אף פעם לא יגמרו שהרי כשישתו את היין של הכוס של ברכה יצטרכו לחזור ולברך עליו ברכת המזון וחוזר חלילה ואין לדבר סוף
אמנם במלאכים שרק נראין היו כאוכלים לפי שעה, ולאחר זמן יחזרו לשמים להיות כמלאכים שאינם אוכלים, הנה לדידהו שפיר יכולים לפסוק כשיטה שצריך לברך ברכת המזון גם על שבעת המינים