לשונו של מהרח"ו "שנגלה אליו "תמיד" (הק' לעץ חיים עמוד יח), ולא תדיר.
ראה בקובץ ישורון חכ"ג, עמוד תקצט, מה שכתבו בביאור דברי הגר"א, ויל"ע.
השווה עוד ספר יששכר וזבולון עמוד נו, שהעתיק לשון החיד"א (שם הגדולים מערכת יוד) "לפעמים נתגלה אליו אליהו הנביא" [אבל לא מצאתי את לשון החיד"א הזה בפנים, ואיני יודע פשר דבר, ומהיכן ציטט את דבריו האלו].
ואילו בספרו צפורן שמיר (ס"ו צה) "מי עלה שמים או נגלה אליו אליהו הנביא בקבע אחר רבינו האר"י זצ"ל".
עצם הרעיון שהכוונה לאותם פעמיים שהזה עליו וכו', כמ"ש הרה"ג @אלימלך, בעיקרון זה רעיון מאד יפה, אבל מאחר וזה לא כתוב באיזה מקור שקדום לגר"א, אלא כן כתב החיד"א שברור לו, קצת חידוש בעיני שלזה נתכוון הגר"א ברמיזה, אבל אולי כך נגלה לשניהם ברוה"ק, והנסתרות לה' אלקינו...
[מחיפוש בנושא באוצה"ח].