קבלת צינתוק בעת קבלת מייל

השגחה פרטית

משתמש רגיל
קיבלתי במייל והחלטתי לשתף אתכם אם זה אמיתי זה ענננקקק

הודעה שהועברה
מאת: מסר פתרונות תקשורת <me0773140812@gmail.com>
תאריך: 18 בפברואר 2016 בשעה 12:44
נושא: מייל טו פון
אל:



השירות מאפשר לקבל הודעות מתיבת האימייל האישי שלך ישירות אל מכשיר הטלפון



כל מה שעליך לעשות הוא לחייג 077-2-60-90-10 לאחר מכן להקיש 1 ע"מ לפתוח תיבה וירטואלית,
שם התיבה יכיל את מספר הטלפון עם הסיומת @mailphone.co.il ,

לדוגמא: 0527100000@mailphone.co.il


השלב הבא הוא לבצע העברה של הדואר מהמייל שלכם לתיבה הוירטואלית לפי ההסבר בסרטון המצורף,


בכל פעם שתכנס הודעה תקבל התראה על כך ע"י צילצול לטלפון האישי
וכדי לשמוע את ההודעות יש לחזור למספר ממנו קיבלתם את התראה
חשוב לציין שכל המידע מאובטח ומועבר רק ע"י מערכת אוטומטית ללא נגישות לאדם,



לתגובות אודות השירות פנה לכתובת :

me0773140812@gmail.com

שימוש מהנה.
 

השגחה פרטית

משתמש רגיל
פותח הנושא
לא סביר להניח שחברה שמכבדת את עצמה תשתמש באפשרות שלה לראות מה כתוב וכמו שג'ימייל חשופים למיילים שלך כמו"כ הבנתי שזה דבר שנקרא מייל וירטואלי כלומר שאין בכלל כזו תיבת מייל אלא נשלח אליך ישירות לטלפון
אגב ניסתי את זה היום ומאד נהינתי
 

צבי

משתמש רגיל
לא הבנתי, זה פשוט מקריא לי את תוכן המייל, ואם יש מסמך מצורף?
 

השגחה פרטית

משתמש רגיל
פותח הנושא
מקריא רק את מה שכתוב בגוף ההודעה ולא את הקבצים המצורפים
דבר חזק מאד
 
הצטרפתי הבוקר וחוץ מצינתוק אחר לאחר ההצטרפות לא קיבלתי במשך כל היום על אף שקיבלתי כמה וכמה מיילים.
יש למישהו נסיון בזה?
 

השגחה פרטית

משתמש רגיל
פותח הנושא
לי יש ניסיון וזה מערכת נסיונית שכעת יש תקלות אני קבלתי צינתוקים וכשחזרתי לא שמעתי כלום אבל לפי הנסיון שלי זה יסודר וחוצמיזה אפשר לפנות אליהם במייל ולשאול
 

ארזי ביתר

משתמש רגיל
אני לא אמרתי, שהם באמת יסתכלו במיילים. רק העליתי בפניכם את הנקודה, שהם יכולים להסתכל. לתשומת לבכם.
 

יודע ספר

משתמש ותיק
מתי יעשו אפשרות גם לשלוח דרך הטלפון!!!!!
מי קופץ על הסארטאפ ההזוי הזה?
 

ארזי ביתר

משתמש רגיל
התכוונת ברוח החודש בו אנו נמצאים? הלוא על זה בדיוק התנגדו גדו"י. גם מכשיר 'מוגן' של חברת 'נתיב', מותר בדוחק ובדיעבד, אך ורק למי שנזקק לו לצרכי עבודה.
 

פעלעד

משתמש ותיק
גאון הדור אמר:
השלב הבא הוא לבצע העברה של הדואר מהמייל שלכם לתיבה הוירטואלית לפי ההסבר בסרטון המצורף,
איפה הסרטון המצורף???
 
אריה ענק משער האריות אמר:
הצטרפתי הבוקר וחוץ מצינתוק אחר לאחר ההצטרפות לא קיבלתי במשך כל היום על אף שקיבלתי כמה וכמה מיילים.
יש למישהו נסיון בזה?
אריק אמר:
עכשיו לאחר חודשי הנסיון, המערכת עובדת כמעט חלק ללא תקלות.
בינתיים מאז ההצטרפות שלי לא קיבלתי יותר מצינתוק אחד ביום ההצטרפות 03/03/16
 

יהודי

משתמש ותיק
אני דווקא מאוד שמח להיות כל היום לא מחובר למחשב, ורק בערב לבדוק את המייל.
 

אדוק

משתמש רשום
לתשומת לב!!!
היום יום ד' כ"ח תמוז נשלחה הודעה לכל המנויים שהמערכת לא פעילה עקב שידרוג המערכת
 

תמים

משתמש רגיל
אפשר להבין מה האשכול הזה קשור לפורום לתורה חוץ מביטול תורה
 

אריק

משתמש ותיק
תמים אמר:
אפשר להבין מה האשכול הזה קשור לפורום לתורה חוץ מביטול תורה
אתה צודק. :!:
אבל מי שרגיל לרוץ כל הזמן לפתוח את המחשב לראות מה חדש, אם הוא משתמש בשירות זה הוא לא צריך לשבת על המחשב, אלא יכול בנסיעה וכדומה, לשמוע את כל המיילים.
 

השגחה פרטית

משתמש רגיל
פותח הנושא
מספר נקודות מעניינות שראיתי במהלך השימוש שאני משתמש באופן קבוע באופציה נפלאה זו של קבלת צינתוק
המערכת שלהם איטית מאד לא איכותית ולכן המון פעמים השיחה נתקעת וכד' אשמח להביא פה לתועלת חכמי הפורום מספר עצות מועילות לדלג על תקלות
1. אם מתקשרים ומנתקים בחצי שעה שלאחר מכן אם מחייגים זה עושה צליל חיוג רגיל וע"כ מצאתי פתרון פשוט מתקשרים לקו כל שהו לדוג' חמדת שעשועים ותוך כדי השיחה מתקשרים למערכת מייל טו פון ותמיד זה הסדר.
2. נקודה נוספת ומרגיזה היא שצריך לחכות זמן רב עד שהוא מקריא את ההודעה (והביאור בזה הוא שככל הנראה לוקח לו זמן לקלוט את ההודעה) למעשה הדרך לדלג על דבר מרגיז זה היא פשוטה מיד לאחר צינתוק מתקשרים לשמוע לוחצים 1 ומחכים מספר שניות ואז מנתקים לאחר מכן מחייגים שוב למערכת ובדרך כלל ישר הוא מקריא את ההודעה ללא בעיות.
כט"ס
אשמח מאד לעזור
 

מעולה

משתמש חדש
גאון הדור אמר:
מספר נקודות מעניינות שראיתי במהלך השימוש שאני משתמש באופן קבוע באופציה נפלאה זו של קבלת צינתוק
המערכת שלהם איטית מאד לא איכותית ולכן המון פעמים השיחה נתקעת וכד' אשמח להביא פה לתועלת חכמי הפורום מספר עצות מועילות לדלג על תקלות
1. אם מתקשרים ומנתקים בחצי שעה שלאחר מכן אם מחייגים זה עושה צליל חיוג רגיל וע"כ מצאתי פתרון פשוט מתקשרים לקו כל שהו לדוג' חמדת שעשועים ותוך כדי השיחה מתקשרים למערכת מייל טו פון ותמיד זה הסדר.
2. נקודה נוספת ומרגיזה היא שצריך לחכות זמן רב עד שהוא מקריא את ההודעה (והביאור בזה הוא שככל הנראה לוקח לו זמן לקלוט את ההודעה) למעשה הדרך לדלג על דבר מרגיז זה היא פשוטה מיד לאחר צינתוק מתקשרים לשמוע לוחצים 1 ומחכים מספר שניות ואז מנתקים לאחר מכן מחייגים שוב למערכת ובדרך כלל ישר הוא מקריא את ההודעה ללא בעיות.
כט"ס
אשמח מאד לעזור

אולי כדאי להעביר את זה לחברה והם יטפלו בזה
 

אריק

משתמש ותיק
גאון הדור אמר:
השאלה אם יש שם עם מי לדבר
אחרי הכל הם לא מרויחים על זה כסף
אתה חושב שזה גמ"ח?
מנין לך שהם לא מרוויחים?
נראה לי שזו תמימות לחשוב שאין להם שום רווח מכך.
 

השגחה פרטית

משתמש רגיל
פותח הנושא
ממה הם יכולים להרויח הרי הקישוריות היום שואפים לאפס ופרסומות אין שם אז ממה הם יכולים להרויח
 
חלק עליון תַחתִית