חלק ממה שכתבת לכו"ע זה לא הידור אלא חסרון בקיום ההלכהאמונת אומן אמר:מעניין לעניין באותו עניין, עצה נפלאה למי שרוצה להתחזק, לקבל ע"ע לזמן קצוב לברך את הברכה בלי לעשות שום פעולה באמצע.
לא תוך כדי הליכה, לא ניגוב ידים או סידור החליפה וכיו"ב.
כמדומה שגם הרב מטשעביןאמונת אומן אמר:ידוע שהחזון איש הקל בניגוב הידיים.
היתכן???במבי אמר:ריח רע שאין לו עיקר?
אאא אמר:היתכן???במבי אמר:ריח רע שאין לו עיקר?
במבי אמר:אולי זה בגדר ריח רע שאין לו עיקר?
שהרי הדין בהפחה שרק למפיח אסור לדבר בדברים שבקדושה באיזור שמורגש בו הריח.
לדאבוני הרב,אמונת אומן אמר:מעניין לעניין באותו עניין, עצה נפלאה למי שרוצה להתחזק, לקבל ע"ע לזמן קצוב לברך את הברכה בלי לעשות שום פעולה באמצע.
לא תוך כדי הליכה, לא ניגוב ידים או סידור החליפה וכיו"ב.
סי' עט ס"ט יצא ממנו ריח מלמטה, אסור בדברי תורה עד שיכלה הריח; ואם יצא מחבירו, מותר בדברי תורה משום דאי אפשר, שהתלמידים קצתם גורסים וקצתם ישנים ומפיחים בתוך השינה. אבל לקרות קריאת שמע, אסור עד שיכלה הריח.אין חכמה אמר:במבי אמר:אולי זה בגדר ריח רע שאין לו עיקר?
שהרי הדין בהפחה שרק למפיח אסור לדבר בדברים שבקדושה באיזור שמורגש בו הריח.
הדין שאתה מדבר עליו נאמר רק לגבי תלמוד תורה משום שא"א כיון שירדם אחר התלמידים ויפיח אבל לעניין אמירת שאר דברים שבקדושה אסור אפי' לאחר כדאי' בפוסקים