ר' סלע, אתה קצת מצחיק אותי, ואסביר מדוע:
1. ראשית, שם ספר, נותנים בדרך כלל אחרי שגומרים לכתוב את הספר, ואם אדם כתב ספר שלם או מאמר ויוצא לו להלכה לפי דבריו שיש בעיה או שזה ממש אסור, אז הוא נותן כותרת שמכריז "ע"ז בפיאות" וכדו', לכן הכותרת בקונטרס שאב בבינה העלה אינו מגמתי, אלא הוא משקף את מה שיצא למעשה לכותב המאמר, ובמאמר הוא יבאר לך מדוע יצא לו ככה, ואם זה נראה לך אז תקנה ואם לא אז אל תאמין, אבל הדיבורים שוב ושוב שהכל מגמתי וכו' זה לא לענין.
2. אני כתבתי חשש ע"ז בפיאות, כן, כי יש לי חשש גדול, הדברים לא ברורים ויש כאן חשש, חשש אומר שיש לברר היטב, לא יודע מה אתה כ"כ נבהל מכותרות או מזה שיש חשש, אני מתחיל לחשוש שאתה כאן ה'מגמתי' שלא יכול לראות שום רעיון כזה שאולי יש חשש...
3. מה שהרב רוזנברג והרב סילמן יודעים או לא, אין לי מושג, מלכתחילה הפסק שלהם היה מאד תמוה לגבי המחיר הזול, גם זה לא התאים עם עובדות וגם כי כל פיאנית תוריד את המחיר מיד, אז מה הועילו...
אין לי מושג מאיפה המידע, הבאתי חומר שהגיע לידי שחילוק לרבנים וזהו, אני לא מפרשן את זה, רוצה, תקרא, לא רוצה, אל תקרא, ואם יש עדויות ברורות או מקורות במאמר הרי טוב, ואם לא, אז לא, כל הדיבורים הללו מסביב לא מובנים לי אא"כ אתה לא מנסה להגיע לחקר האמת, כי מה לי אם הרב סילמן ראה או לא, לי מפריע העדויות ואני רוצה פיאה מהודרת לכתחילה שבלכתחילה, אין לי שום אינטרס, האינטרס היחיד שלי הוא שאני חושש ושאני רוצה שאשתי תלך ברמת הידור לא פחות מהאוכל שאני מכניס לביתי.